بالا 10 کراتینین نارسایی کلیه: چگونه می توانم جلوگیری از دیالیز؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بالا 10 کراتینین نارسایی کلیه: چگونه می توانم جلوگیری از دیالیز؟

بالا شکست 10 کراتینین کلیه: چگونه می توانم اجتناب از دیالیز کراتینین بالا 10 سطح بسیار بالایی در نارسایی کلیه و دیالیز پیشنهاد شده توسط پزشکان است. بسیاری از مردم سعی خواهد کرد به گرفتن برخی از روش های درمانی جایگزین برای کمک به جلوگیری از دیالیز، ممکن است؟ در مقاله زیر، Shijiazhuang شرکت بیمارستان Enfermeades Riñond خواهد راه حل را.

کراتینین بالا 10 در نارسایی کلیه بدان معنی است که کلیه خود را به شدت آسیب دیده است، عملکرد کلیه، بسیار کم است، و وجود خواهد داشت بسیاری از سموم و مواد زائد که در خون تجمع می یابد، که می تواند علایم شدید مانند تهوع، استفراغ شود، خارش پوست، دیالیز etc.La شود در این شرایط توصیه می شود، به عنوان آن می تواند کمک به پاک کردن خون و حذف مواد زائد از خون، آن را سریع ترین راه برای کاهش آن است. با این حال، دیالیز طولانی مدت می تواند باعث برخی عوارض جانبی جدی برای شما، دیالیز می تواند عملکرد کلیه را بازیابی کنید، آن را تا به تکیه بر او در طول زندگی طولانی خود را.

چگونه من می توانم دیالیز با کراتینین بالا 10 در نارسایی کلیه جلوگیری از؟

از موارد فوق، ما می دانیم که کراتینین بالا 10 در نارسایی کلیوی است که عمدتا توسط تابع کم کلیوی ایجاد می شود. اگر شما می توانید یک درمان است که می تواند کمک به ترمیم آسیب به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه را، شما می توانید دیالیز جلوگیری از و یک زندگی بهتر است.

در بیمارستان ما، بیماری های کلیه Shijiazhuang Hopsital، ما با استفاده از درمان طبیعی طب چینی برای درمان نارسایی کلیه است. از آنجا که از عدم کراتینین بالا 10 و کلیه، ما آلودگی خون درمان و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نشان می دهد.

آلودگی درمان خون استفاده می شود برای پاک کردن خون و فیلتر مواد زائد و سموم با در نظر گرفتن تصفیه خون، آن را نیز می توانید برای خون و کلیهها یک ضروری تر است، که می تواند تغذیه کلیه های خود را تقویت فراهم می کند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان گیاهی و خارجی بر اساس، طبیعی است که هیچ عوارض جانبی به برنامه های خارجی. و آن است که تابع تعمیر بافت کلیه آسیب دیده و ترمیم عملکرد کلیه.

از طریق یک روش سیستماتیک با درمان طبیعی ما، این بیماری می تواند به خوبی کنترل می شود و عملکرد کلیه می تواند از ریشه بهبود یافته است. سپس کراتینین بالا ریشه 10 را می توان توسط کلیه کاهش می یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از درمان بیماری خود را، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک و یا در عرض 24 ساعت دکتر آنلاین ما مشورت، آزاد است، ما می توانیم کمک بیشتری می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: